Poštovani,
sukladno Zakonu o zdravstvenoj zaštiti NN 100/18,125/19 svaka osoba ima pravo zatražiti zaštitu svojih prava s obzirom na kvalitetu, sadržaj i vrstu zdravstvene usluge koja mu se pruža.
Opća bolnica „Dr. Tomislav Bardek“ Koprivnica nastoji svim korisnicima zdravstvenih usluga omogućiti kvalitetnu zdravstvenu uslugu na sveopće zadovoljstvo osoblja i pacijenata te osigurati povoljan ishod liječenja bez neželjenih posljedica.
Ukoliko ste zadovoljni ili nezadovoljni kvalitetom pružene zdravstvene usluge, imate pravo uputiti pohvalu, prigovor (usmeno izražavanje nezadovoljstva) i pritužbu (pismeno izražavanje nezadovoljstva).
USMENO PODNOŠENJE POHVALE/ PRIGOVORA
Pacijenti, njihove obitelji ili zakonski zastupnici / skrbnici imaju pravo iznijeti svoje zadovoljstvo ili nezadovoljstvo pruženom kvalitetom zdravstvene usluge podnošenjem usmene pohvale ili prigovora (usmeno izražavanje zadovoljstva/ nezadovoljstva).
Predstojnici/pročelnici/voditelji ustrojstvenih jedinica Opća bolnica „Dr. Tomislav Bardek“ Koprivnica dužni su saslušati pohvalu ili prigovor koji podnosi zadovoljan ili nezadovoljni korisnik i na ljubazan način zahvaliti i pokušati otkloniti nezadovoljstvo te provesti korektivne / popravne radnje koje su rješenje nezadovoljstva korisnika.
PISMENO PODNOŠENJE POHVALE/ PRIGOVORA
Ukoliko pacijent, njegova obitelj ili zakonski zastupnik / skrbnik su zadovoljni ili nezadovoljni kvalitetom pružene zdravstvene usluge imaju pravo iznijeti svoje zadovoljstvo ili nezadovoljstvo putem pismene pohvale/pritužbe (pismeno izražavanje zadovoljstvo/nezadovoljstvo na slijedeće načine:
1.Ispunjavanjem propisanih obrazaca – Obrazac za prijavu pritužbe
- Ispunjeni obrazac možete poslati putem elektroničke pošte na e-mail: kvaliteta@obkoprivnica.hr
- Ili isprintati te ispunjeni obrazac dostaviti poštom na adresu Ravnateljstvo, Opća bolnica“Dr.Tomislav Bardek“ , Željka Selingera 1 48000 Koprivnica
- Ili osobno donijeti ispunjeni obrazac odložite u sandučić za podnošenje pohvala/pritužbi koji se nalaze u prizemlju zgrade OB Koprivnica
2.Putem Knjige pohvala i pritužba koje su dostupne na svakoj ustrojstvenoj jedinici
ROKOVI ZA RJEŠAVANJE PRIGOVORA/PRITUŽBE
Službeni pisani odgovor dobit ćete u roku od 8 dana, ukoliko ste u potpunosti ispunili obrazac odnosno ostavili svoje osobne podatke i kontakt adresu.
Ako pritužbu nije moguće riješiti u zadanom roku dobit ćete obavijest da je pritužba u procesu rješavanja.
Anonimne pritužbe će se razmotriti, analizirati ali se na njih iz razumljivih razloga neće odgovoriti.
OSTALA PRAVA PACIJENATA
Ako niste zadovoljni poduzetim mjerama vezano uz Vašu pritužbu/prigovor imate pravo uputiti pritužbu na slijedeće adrese:
1. Ministarstvo zdravstva, Ksaver 200 A 10 000 Zagreb
2. Bijeli telefon 0800 7999 (besplatna telefonska linija za pritužbe, pohvale, primjedbe i prijedloge građana vezana uz ostvarivanje prava na zdravstvenu zaštitu)
Želimo Vam ugodan boravak u našoj Bolnici i mirno rješavanje svih Vaših pritužbi/ prigovora.